POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep internetowy www.pysznemiody.pl prowadzi za pośrednictwem Internetu sprzedaż produktów pszczelich pochodzących z Gospodarstwa Pasiecznego „Pyszne Miody”.
  2. Sklep czynny jest 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę.
  3. Właścicielem sklepu jest Jakub Błąk , ul. Wolności 20, 28-221 Osiek, woj. świętokrzyskie .
  4. Oferowane do sprzedaży miody mogą być skrystalizowane w zależności od pory roku w jakiej zostaną zakupione a przez to będą różnić się barwą i konsystencją od miodów „płynnych” widocznych na zdjęciach.
  5. Naturalny proces krystalizacji miodu nie pogarsza jego właściwości zdrowotnych a jedynie świadczy o wysokiej jakości produktu.
  6. Wszystkie ceny są cenami brutto, podanymi w polskich złotych (PLN).
  7. Na życzenie klienta wystawiamy rachunek w formie papierowej, który będzie dołączony do przesyłki.
  8. Nie wystawiamy faktur VAT.

WYSYŁKA I PŁATNOŚCI

  1. Maksymalna liczba miodów w jednej paczce to 14 sztuk.
  2. W przypadku realizacji zamówienia do podanych cen brutto doliczane są koszty wysyłki kurierskiej, wyjątkiem jest promocja „Wysyłka gratis” o której klient będzie poinformowany przed dokonaniem zakupu, wtedy koszty wysyłki pokrywa Sklep Pyszne Miody.
  3. Promocja „Wysyłka gratis” obowiązuje w momencie zakupu jednorazowo minimalnie 10 sztuk miodów a maksymalnie 14 sztuk- liczba ta zobligowana jest bezpiecznym i łatwiejszym transportem.
  4. Każde zamówienie jest potwierdzane w formie elektronicznej ( e-mail) lub telefonicznie, a klient na bieżąco będzie informowany o stanie realizacji zamówienia.
  5. Wysyłka zamówienia realizowana będzie w terminie 1-3 dni roboczych od momentu zaksięgowania należnej wpłaty na koncie.
  6. Wpłaty należy kierować na konto bankowe: Bank PKO BP  Numer Rachunku Bankowego: 37 1020 4926 0000 1102 0176 4570 Jakub Błąk , ul. Wolności 20, 28-221 Osiek
  7. Nie wysyłamy za pobraniem.
  8. W przypadku nie dokonania wpłaty w ciągu 10 dni roboczych liczonych od dnia złożenia zamówienia, zamówienie zostanie anulowane.
  9. W okresie intensywnego sezonu pszczelarskiego od maja do września, wszystkie zamówienia będą wysyłane tylko w poniedziałki i czwartki każdego tygodnia. Poza w/w sezonem zamówienia realizujemy na bieżąco.
  10. W przypadku chęci wysyłki zamówienia za granicę, proszę o wcześniejszy kontakt.
  11. Istnieje możliwość osobistego odbioru zamówienia, po wcześniejszym ustaleniu dogodnego terminu.

 

DOSTAWA I REKLAMACJE

  1. Wysyłki krajowe realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex.
  2. Wysyłki zagraniczne realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS lub DPD.
  3. Czas dostawy przesyłek krajowych świadczony przez firmy kurierskie wynosi 24h lecz w skrajnych sytuacjach może wydłużyć się do 48h.
  4. Każda przesyłka jest solidnie zapakowana, stosownie oznakowana i ubezpieczona.
  5. Sklep Pyszne Miody nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia wynikłe podczas świadczenia usługi doręczenia przesyłki przez firmę kurierską.
  6. W momencie doręczenia, należy w obecności kuriera sprawdzić zawartość przesyłki.
  7. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, konieczne jest sporządzenie protokołu szkody, który jest niezbędny do roszczeń odszkodowawczych.
  8. Wykonanie zdjęć fotograficznych uszkodzonym przedmiotom-ułatwi procedurę reklamacyjną.
  9. Zgromadzone dokumenty ( skan protokołu, zdjęcia) należy przesłać na adres email Sklepu Pyszne Miody biuro@pysznemiody.pl , w celu dalszej procedury reklamacyjnej. W skrajnych przypadkach konieczne będzie wysłanie protokołu szkody drogą listową .
  10. Procedurę reklamacyjną regulują stosowne przepisy zawarte w regulaminach w/w firm kurierskich.

 

MATKI I ODKŁADY PSZCZELE

  1. Nie wysyłamy odkładów pszczelich. Praktykujemy wyłącznie odbiór osobisty.
  2. W sezonie matki pszczele wysyłamy od poniedziałku do środy.
  3. Matki pszczele wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, za pobraniem (20zł)
  4. W przed dzień lub w dniu wysyłki potwierdzamy każde zamówienie telefonicznie.
  5. W przypadku braku nawiązania kontaktu telefonicznego z kupującym, zamówienie zostaje anulowane!

 

PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

  1. Dane osobowe klientów są gromadzone  w  zakresie i  celu niezbędnym do realizacji umów zawartych w ramach działalności sklepu internetowego, a ich przetwarzanie odbywa się zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych.
  2. W sklepie internetowym wprowadzono środki techniczne i organizacyjne mające na celu zabezpieczenie przekazanych przez klientów danych osobowych przed ujawnieniem ich osobom lub podmiotom do tego nieuprawnionym.
  3. Więcej informacji na temat sposobu przetwarzania danych osobowych klientów znajduje się w Polityce ochrony danych osobowych. Prosimy o uważne zapoznanie się z dokumentem przed skorzystaniem z naszych usług.